wtorek, 12 listopada 2013

rozdzial 1 - pocztek

Z PERSPEKTYWY ANAMI:
dzis jest poczatek wszystkiego .Mama urodzila dzis mi siostrzyczke ,nazywam sie Anami i mam prawie cztery latka . Mama jest bardzo zmeczona ,a tata siedzi przy niej caly czas , za dwa dni mam miec czwarte urodziny.A moja siostrzyczka nazywa sie Akarisemi i ma zaledwie kilka godzin.jest bardzo podobna do mnie ma ciemno brozowe wlosy lekko krecone i szroniebieskie oczka. jest taka slodka.
Z PERSPEKTYWY PEARCE HAYDEN:
Dzis urodzila sie moja dróga córeczka,mała Anami gdy tylko zobaczyła swoja siostrzyczke podbiegla do niej i przytulila ,po dwóch godzinach moj mąż wziął mała do jej pokoju i polozyl do jej łóżeczka,a raczej łoża.
<Mała Anami  w dniu swoich urodzin >
<pokoik Anami>

<malutka Akarisemi>


<pokoik Akarisemi>


DWA DNI PÓŹNIEJ -CZWARTE URODZINY ANAMI:
Dzis urodziny ma malutka anami kiedy sie obudzi bedzie szczescliwa bo postanowilam razem z mezem podarowac jej wlasnego konika ,ale takiego żywego .
< Z PERSPEKTYWY ANAMI>
kidy sie obudzilam w moim pokoju byla mama i tata z moja siostrzyczka , Tata dal mi prezent byl nim , kremowa tiulowa sukienika z satynowa góra i kokarda z tylu ,srebrzyste buciki z filetowymi wsazeczkami ktore oplataly sie u kostek i wieele innych rzeczy,ale najbardziej ucieszyly mnie dwa prezenty ,a mianowicie narodziny mojej mlodszej siostrzyczki i to ,ze dostalam wlasnego konika ktorego nazwałam STRZALA poniewaz jest taki szybki jak strzala wystrzelona z łuku łucznika,ktory strzela do swojej ofiary.wiem w ustach cztero latki takie straszne rzeczy.Nagle moja mama spytala.
-coreczko podobaja ci sie prezenty?
- jasne mamusiu ,ale najbardziej mi z tego wszystkiego podoba mi sie to ,że mam siostre -po czym spytalam sie taty-tatusiu a postarasz sie z  mamusia dla mnie i mojej siostrzyczki o braciszka ?
-jasne córeczko ,ale kiedys.
Po dwoch godzinach poszlam na przejażdżke konna ,a kiedy wrocilam poszlam spac.

1 komentarz: